Yüz görümlüğüm

26 Mart 2011 Cumartesi

Cin cin çıkacak, kuş çıkacak.

cambaz cambaz?
ipini çekiyorlar altından
üstüne de abanıp
o çok maytap geçtiğimiz akdeniz'e kıyısı olan
çizme biçimli karga gözlü yüreğini
alacaklar
çalacaklar
satacaklar
yaylım ateşi bile daha acısız
urganı yağlayıp boynuna geçirecekler
hani sevgilinin doyamadığı boynun
hani gecelerce sevgilinin siyah saçlarına konacak bi dal olduğu boynun
bakma o kuşa
alma aldanma
güneşe gölge düşüren gölgeler
sigaranı söndüren gölgeler
kevaşe gölgeler
-bu ne şimdi?
-ne mi? sevişemediğimiz her ana bi vapur dolusu küfür. ölü martılarla beslenen küfürler.
bencil martılar
kanatlarını sana vermeleri bu kadar zor muydu?
şeytana yataklık ederler
ancak şeytanlarıyla sevişirler
ne kadar da bana benziyorlar di mi?
şeytanım benim
cambazım
canbazım
ne de çok adın var senin öyle
tıpkı bensin ben ki tıpkı senim
duyuyor musun beni kırmızı zebram?
duymazsın tabi
şeytanınla şevişirken attığın çığlıklardan sağır olmuşsun
ama bi türlü de sağ olamamışsın
yazık.
yazıklar ki hep bi kazık
bi benerci kadar olamadım olamadın olamadık demek
yazık olmasın da ne olsun
perdesiz pencerelerden heraklit'i izle
"iyi bak yıldızlara, onları belki bi daha göremezsin"
ah nazım vah nazım
"sen ki, ya bi köşe başında kan sızarak kaşından gebereceksin, ya da bi darağacında can vereceksin."
hintli delhim
mühim bi rol var oyunumuzda.
oynar mısın?
"benimle oynar mısın?"
rus
taa çin'den finlandiya'ya dek
rulet
kazanan özerklik kazanacak
en azından artık cesetleri toplu gömülmeyecek
kokulu mumlarla dans edebileceğiz arkalarından belki de
zincirim yok bağlayamıyorum hiç bişiyi birbirine
seni bana, beni sana
beni onlara
beni bu atmosfere
newton özür diliyor
çekmiyorken yer artık bizleri
kaçışın yok newton
bu saatten sonra yapabileceğin tek şey biraz radiohead dinlemek
sayın evren artık gerçekten big bang'lemelidir kendini
için için
yıldızlardan "bağımsız devletler topluluğu" oluşturamadığı
yüce ay'ın müritlerini yok saydığı
için
iç'ini boşalttığı
için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder